Montana

 
Montana vilket vackert ställe.
Tog tyvärr inte så mycket bilder då jag hade fullt upp med allt skoj.
Till och börja med så borde vi hemma oss min host familjs kompis. Huset var så sjukt fint så man förstår inte.
Glasfönster överallt med riktig mysig inredning.
 
Lördagen och söndagen bestod av mys i slalombacken. Så jag och mamman turades om att åka, då någon behövde självklart vara med barnen. Fina, stora backar dock var inte vädret det vackraste. Men vi hade det riktigt trevligt.
 
På måndagen besökte vi YELLOWSTONE. Galet vackert. Yellowstone är en stor park, känd för hur vackert det är och för hur många olika djur man kan hitta där. Så jag fick alltså chansen att åka skoter genom detta vackra landskap. Det var en 6 timmars runt tur där vi fick se bisonoxar, örnar och en geysers. Bisonoxarna var vana med skoteråkare så de gick mitt i skoterleden. Skulle jag ha räckt ut handen så skulle jag ha tagit på den. Så sjukt!
De tre sista dagarna lekte jag hemma i huset med barnen. Blev mycket kuragöma. Kvällarna bestod av glass ätning med och pratstunder med Sheena vilket var sjukt!
Sista Dagen åkte jag och mamman med barnen till ett stort badhus och badade. Det hade olika poler med olika temperaturer. Så jag provade på att hoppa ner i den kallaste vilket är som att bada isvak. Stack i hela kroppen men var inte så farligt som man trode.
 
Kan säga att jag är sjukt tacksam över att få följt med på denna resa.
Glad över att få se allting, träffa nya härliga människor och över att få komma familjen lite närmre.
 
Kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0