Vad händer?

 
Hej det var ett tag sedan!
Mycket som har hänt här. Kan börja med att säga att jag och min kompis Nicolina var till Seattle förr föra helgen. Super mysigt men de kommer ni få höra mer i ett annat inlägg.
Dagarna här rullar på som vanligt men ingen dag är den andra lik.
Har vart med barnen till olika lekplatser och vi har vart på olika hiker.
Visa dagar har vart lite regninga och molninga så då har det blivit film mys med popcorn.
Annars har inte så mycket hänt.
 
Dock har jag och Nico börjat göra mer planer för detta år.
På tur står South Dakota i helgen. Flyger ner till Montana bilar sedan ner ditt för att kolla på presidenterna i sten.
Februari bjuder på en hel vecka i Montana med familjen. Skidor och skoteråkning står på schemat + lite jobb. 
Sedan kommer även min riktiga bästa familj ner och hälsar på vilket ska bli riktigt kul att få visa mitt ``nya´´ liv.
 
Sedan har vi Coachella den 20-22 april. LÄNGTAR. Usas största musikfestival. Ditt kommer ingen mindre än Beyonce. Galet. Eminem, The weekend och massa mer + alla de kändisar som kommer hänga där för att själva se på festivalen. 
Innan de ska vi även försöka klämma in en veckas resa till Texas. Eller till New Mexico och sedan bila ner ditt.
 
Jag kan säga att jag verkligen ser fram emot detta år. Så mycket roligheter som händer!
Bara glad att jag får chansen att vara här i detta land med dessa fantastiska människor. Och min bästa host familj. Kan inte bli bättre!
 
2018 here we come
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0