🐳THE BEACH🐳

 
 
 
 
 
 
 
 


 
Hej!
Som ni ser pÄ bilderna ovan sÄ Àr livet hÀr undrebart.
Jag och barnen har vart till havet tvÄ dagar i rad nu. Kan bara sÀga att det Àr det bÀsta jag har gjort.
Har aldrig sett Hunter sÄ glad och skrattat sÄ mycket. Och Sarah, bÀsta Sarah. Hon vinkar till alla som var pÄ stranden, springer ifrÄn vÄgorna och hÄller min hand. BÀsta som finns.
Och Hunter har en grej för sig att alltid sÀga att han hatar mig. Men jag hann bara sÀtta mig pÄ filten sÄ satt han i mitt knÀ.
TÀnk att det Àr vinter och kallt dÀr hemma medan hÀr har vi 23 grader varmt och springer i vattnet.
 
Elizabeth (mamman) hade packat med massa leksaker, men att springa i vattnet rÀckte bra nog för tvÄ dagar. Första dagen var vi alla tre dy blöta. Jag till och med la mig ner i vattnet för det var sÄ skönt. Andra dagen tog vi dock det lite lugnare.
 
NĂ€r vi sitter pĂ„ filten hör vi plötsligt nĂ„gon ropa delfin. Mycket riktigt simmade en delfin i vatten kanten. SÅ SJUKT. Hemma har man aborar. HĂ€r har vi Sjölejon, delfiner och vithajar. Älskar livet hĂ€r. Min kompis som snart bott hĂ€r i ett Ă„r har sett delfiner och valar hĂ€r flera gĂ„nger. Galet.
 
Det var allt för mig 
Kraam
 
Rebecca Adnell
2018-02-10 @ 11:53:42
URL: http://adnellphotography.blogg.se/

Åh vilka underbara bilder!

Svar: Tack sÄ jÀtte mycket! :D
Emmy Eriiiksson!




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0