Montana, Wyoming och South Dakota

 
Sorry för jätte dålig uppdatering men har vart väldigt sjuk och haft annat att göra. Men nu är jag tillbaka, tror jag! 
Så South Dakota trip. Sjukt mysigt!
Planet landade kl 1 på natten i Montana. Efter bra mycket krångel lyckades vi hyra en bil då vi åkte raka vägen till vårt rum. 6:30 ringde klockan, blev snabbt att plocka ihop frukost och sedan gav vi oss av mot South Dakota. Påvägen ditt åkte vi även genom Wyoming. Allt var så magiskt fint. Snön som glitrade, berg vart man än titade. Sedan åkte vi även igenom bra många cowboy byar.
Allt var precis som taget ur en film.
Bästa var dock när jag kom hem och läste min kompis Nicos (som jag åkte med) blogg. Där stod det tusen olika saker som ``vi´´ såg och åkte igenom. Det var då jag insåg att jag kanske sov mer i bilen än vad jag trodde. Ajja jag var nöjd iallafall. 
Efter en heldags bilkörande var vi äntligen frame vid vårt mål. Mount Rushmore. Presidenterna i sten. Mäktigt var det, dock snöade det så fick ingen jätte bra bild heller men men.
Efter det åkte vi till en mysig liten sjö som vi inte kunde se pågrund av all snö. Men mysigt var det ändå. Sedan åkte vi till en super mysig resturang som vi fick förslag på av en gullig liten gubbe. Maten var jätte god men efterrätten var godare om man säger så ;)
Efter resturangvistelsen hände inte det så mycket mer. Vi åkte till vårat rum och dagen efter åkte vi raka vägen hem. En mycket lyckad resa blev det enligt mig.
Även väldigt glad att jag fick en ny kompis, Ida från Finland. Hon var även också med på road tripen.
 
Puss och kram hela dan!
uphohopTic
2021-10-25 @ 06:35:21

Cryptocurrency rates are breaking records, which means you have the opportunity to make money on cryptocurrencies. Join our system and start making money with us. Go to system: https://tinyurl.com/yh4zc4kv

uphohopTic
2021-10-26 @ 10:12:37

Cryptocurrency rates are breaking records, which means you have the opportunity to make money on cryptocurrencies. Join our system and start making money with us. Go to system: https://tinyurl.com/yjpoe5ul

table
2021-10-28 @ 10:27:14

Hi, this is Julia. I am sending you my intimate photos as I promised. https://tinyurl.com/yh6x9wph




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0