Livet här🙌

 
 
 
 
 

 
 Okej, vad har hänt?

I fredag hade vi en mys dag. Vi lekte, barnen va på bra humör. Vi tog en hike där barnen fick en varsin kaka. Jag jobbade till 2 vilket jag då gick ner till mig. Tränade lite sedan så jag på Scandal. Kl 5 började jag igen då föräldrarna skulle på fest med mammans jobb. Jag kom in I huset då mamman ropade om hjälp. Tänkte, nu ska jag hämta barnen. Men nej, jag fick äran att hjälpa henne med håret. Kändes mysigt när hela familjen stod I badrumet och fixade sig och jag får vara en del av det.

Sedan hjälpte jag pappan med skjortan vilket gick sådär. Kändes så kul att få hjälpa till.

Mamman va så fin med klänningen och allt.

Sedan åkte de iväg och jag och barnen lagade mat tillsammans, hade dansparty och sedan såg vi på film. Var en mysig kväll.

Lördagen var jag lite seg. Fixade I ordning mig sedan städade jag mitt rum. Efter det hämtade Nicolina upp mig och vi åkte och köpte ingridienser för lussekatter.

Handlade även ett skrivhäfte. På första sidan står det be wild. I den ska jag skriva alla mina äventyr och ställen vi vill besöka. 

Bullbaket gick jätte bra. Föreldrarna var intresedade då man inte har denna typ av fika här. Och barnen var super duktiga på att hjälpa till och på att äta degen!

Sedan såg vi på en mysig julfilm.

Söndagen planerade vi resor. Sedan gick vi ut på en mysig hike. Dock gick vi mycket fel men det var kul. Sedan åt vi mat och spelade pingis. Sedan åkte Nico hem och jag tog det lugnt resten av kvällen.

Igår hände det inte så mycket barnen är sjuka så vi tog det mest lugnt. Men jag och Nico har nu bokat resa till Seattle I januari. Så spänande!!🙌

 

Det var allt tack för mig! 

Kraam




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0