Glömt att berätta..

 
 
Jag och Nicolina min bästa kompis här i USA har bestämt att vi vill försöka resa så mycket som möjligt. Och med tanke att vi redan har vart här i San Fransico i 3 månader så måste vi ju skynda på. Så i Januari åker vi först till Seattle över en helg. Så coolt!
Speciellet eftersom att jag är kär i Grey´s Anatomy, det är där det utspelar sig ifrån. 
Helgen därefter åker vi till Montana för att bila ner till south Dakota. Där ska vi titta på presidenterna i sten.
Sjukt taggad och allt är bokat och klart.
Två resor i januari är inte dåligt heller.
Februari är inte så dom heller för då åker jag och min host familj till Montana i en vecka tror jag. Där blir det massa lek i snön. En vecka efter det kommer äntligen min bästa riktiga familj hitt!! Längtar!
 
Och för er där hemma är det julafton nu när jag lägger ut detta, men inte för mig.
Vi firar jul om 2 dagar.
Dock imorgon har vi julmiddag med några av deras vänner som kommer över. Dagen efter det smäller det..Jul.. Längtar tills att få ge barnen mina presenter. Tror de kommer bli jätte glada.
 
Men aja God Jul och Gott nytt år önskar jag alla er där hemma, hela vägen från USA



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0